söndag 26 mars 2017

SITTING SPRING TILDA



                                                                                                          Hej mina vänner!


                                         Påsken börjar ju närma sig och jag har ju köpt några nya stämplar  från Magnolias I`ts Springtime Collection - 17
                                        Valde några stämplar från den Sitting Spring Tilda,Cute Chickens och Sweet Rabits och maskade ihop dem så här




För mig är påskens färger gult,lila,grönt och brunt och därav denna kombination av mönsterark från Maja Design och ett ark från Bildmålarna som jag hittade i mina gömmor.
Dies från Marianne Design,NOOR och Magnolia.
Den söta lilla videkvisten vet jag inte namnet på.



                                                        NÄRBILD


 
Motivet är som vanligt färglagt med Distresser Ink Pads och Markers.
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Tattered Rose,Vintage Photo
Blus och skor - Milled Lavender,Black Soot
Byxor Frayed Burlap,Walnut Stain
Hare - Old Paper,Walnut Stain
Kyckling - Scattered Straw,Wild Honey,Spiced Marmelade
Gräs - Peeled Paint,Walnut Stain,Scattered Straw,Bundled Sage.
Lite Liquid Pearls - White Opal
Stickles - Star Dust
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥    ♥    ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar